افتتاح باشگاه سیمرغ در آرامگاه فردوسی | محفلی برای شاعران و نویسندگان نوجوان تصویری از ریشه‌های نور در اقیانوس ژرف عرفان | نگاهی به نمایشگاه نقاشی و حجم در نگارخانه آسمان مشهد ادای دین هنرمندان مشهدی به شهید جمهور | درباره یک هم آفرینی هنری به مناسبت اولین سالگرد شهادت آیت الله رئیسی نصرالله مدقالچی در آستانه جراحی | آماده‌سازی برای دوبله فصل جدید «آن‌شرلی» فعالیت «تلویزیون اینترنتی همشهری» بدون مجوز! همکاری مهران احمدی، امین حیایی، هادی کاظمی و مهران مدیری در فیلم سینمایی زالو شیوا ارسطویی، نویسنده و شاعر، به خانه ابدی بدرقه شد «شاهنامه»، کتاب راهنمای حکومت داری | درباره کتاب «استقبال از شاهنامه در سده‌های میانه به سانِ آینه پادشاهان» برگزاری یازدهمین دوره کنگره شعر «از توس تا نیشابور» در مشهد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ کارگردان فیلم پدرخوانده، یک هتل سینمایی راه انداخت درباره فیلم «انفجار در قطار گلوله‌ای»، اکشن نفس‌گیر ژاپنی که نتفلیکس را تکان داد «شب‌های برره» محبوب‌ترین سریال ایرانی در سایت جهانی فروش تئاتر‌های روی صحنه مشهد از ۲۹ میلیارد ریال عبور کرد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) فرار از پله‌های اضطراری فقر | نگاهی به تئاتر «زهرماری» که این شب ها در تماشاخانه مایان روی صحنه است قصه های بزرگ برای بچه‌های کوچک | چند پیشنهاد خرید شاهنامه برای کودک و نوجوان
سرخط خبرها

ادامه طرح بلیت نیم‌بها در سینما‌های کشور| طی یک روز بیش از ۴۲ هزار نفر به سینما رفتند

  • کد خبر: ۱۳۰۵۷۳
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
ادامه طرح بلیت نیم‌بها در سینما‌های کشور| طی یک روز بیش از ۴۲ هزار نفر به سینما رفتند
با گذشت ۸ روز از طرح بلیت نیم بها در سینما‌های کشور روز گذشته پنج شنبه ۲۸ مهرماه استقبال مخاطبان نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته بیش از ۴۲ هزار نفر به سینما رفتند که این میزان مخاطب، پراستقبال‌ترین پنجشنبه سینماها را پس از بروز ناآرامی‌ها رقم‌ زده است. این میزان مخاطب، گیشه ۹۵۵ میلیون تومانی را برای سینماها رقم زدند.

پسر دلفینی با ۱۳ هزار و ۲۰۰ مخاطب، انفرادی با ۹ هزار و ۲۰۰، دوزیست با چهار هز ار و ۸۰۰، ابلق با چهار هزار و ۵۰۰ و تی‌تی با دو هزار و ۵۰۰ مخاطب، پنج فیلم پر استقبال روز گذشته‌ بودند.

سینما، هشت روز پس از ارائه بلیت نیم‌بها، شاهد افزایش نسبی مخاطب است که این مهم در نتیجه افزایش آگاهی مخاطب از این طرح‌ رقم خورده است. همکاری بیشتر تلویزیون در رابطه با تبلیغات سینما و نمایش (اکران) فیلم‌های جدید از چهارشنبه هفته آینده، دو ضرورت حیاتی است که می‌تواند به خروج سینمای ایران از وضعیت فعلی کمک بسزایی کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->